Garantie en Klachten
Garantie
Onze toewijding aan de kwaliteit van onze producten staat voorop, en we streven er altijd naar om ze in uitstekende staat aan u te leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens het transport of dat er zich andere onvoorziene omstandigheden voordoen waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Volgens de wettelijke voorschriften dient u binnen twee maanden na constatering van het gebrek contact met ons op te nemen om dit te melden. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen wij zonder kosten zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@magictraders.nl of gebruik te maken van ons contacformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via De Geschillencommissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.